Thursday, October 8, 2009

Är det över för Spikmattan nu?



Jag köpte mig en indisk spikmatta av märket Yantra för några månader sedan och använder den 5-7 dagar i veckan. Helt underbart när man är stel efter en lång dag framför datorn.

Efter att jag blivit frälst av mattan reggade jag ett domännamn och gjorde en liten hemsida om de olika spikmattor som finns på marknaden idag.

Vad som får mig tro att trenden börjar gå ner är att det är väldigt dåligt med avslut genom min sida och de finns en del kommentarer på nätet som kastar mycket skit på spikmattorna.

Men, kollar man Googles Sökordshjälpmedel så är månadens sökordsvolym på "spikmatta" 90 500.

Just nu kommer min hemsida på ca 14 plats men den har legat på Googles förstasida ganska länge och tyvärr med väldigt lite avslut.

Är hypen över eller bör jag testa lite nya tweeks på Spikmatta24.se och hoppas på julrushen?

No comments:

Post a Comment