Friday, June 5, 2009

Lidingö.nu - Guiden för Lidingöbor




Nu orkar jag inte med att vara hemlig längre, nu tänker jag offentliggöra mitt senaste "hemliga" projekt.

Lidingö.nu - En guide för Lidingöbor.

Jag har länge haft i tanken att skapa en hemsida för att samla alla företag som finns på Lidingö på ett och samma ställe. Idéen har fött andra idéer och nu kommer jag inte bara tipsa om Caféer, Restauranger och butiker utan även badplatser, mysiga grillplatser osv.

Just nu ser hemsidan bra ut i Firefox och helt kass i Internet explorer så optimering för IE har högsta prio just nu. När det är fixat ska jag sätta igång marknadsföring av sidan i form av adwords, sökordsoptimering, facebook-reklam samt IRL-reklam lokalt på Lidingö.

För dig som har planer på att besöka Lidingö inom kort kan jag varmt rekomendera Tindra Loves Coffee.

No comments:

Post a Comment