Wednesday, September 23, 2009

Kommer bilder öka mina avslut?

Nu var det ett tag sedan jag startade min sida om Hotell på Lidingö och det har gått bra besökarmässigt. Några avslut har jag lyckats fixa men jag tycker att det borde vara fler.

Något som jag tänkte på var att jag inte har några bilder på hotellen. Skulle du boka ett hotell om du inte fick se bilder? När jag själv tänker på det så skulle jag gå vidare till någon annan sida som såg lite "seriösare" ut.

Så nästa steg är nu att fota alla Lidingö Hotell , lägga in bilder och mäta om mängden avslut ökar.


En annan sida som får sig en liten uppfräschning med bilder är min sida om Spikmattan.
Fram tills idag har jag inte haft några bilder på hemsidan och detta ger ju inte direkt något köpbegär. Skulle du köpa en Spikmatta om det inte fanns några bilder?

Jag är nybörjare inom affiliate-buisiness så detta kan vara självklart för många. Har ni tips på hur jag kan öka mina avslut så skriv gärna en kommentar.

No comments:

Post a Comment